2015年2月19日 星期四

沒有手拖篋的海港城

唔知由幾時開始,我阿媽決定將每年既團年飯分開兩 Part。通常 Part 1 都會喺過年前一兩個禮拜,喺屋企煮餐勁嘅。而 Part 2 通常喺年三十晚,由我發板去邊度食,一如以往,我只會揀中餐以外嘅餐廳,因為貪佢呢個時候一定無生意,Service 好又唔使同人迫。而地區,每年我都會揀平時極討厭嘅 - 尖沙咀。

近呢幾年,除左年三十晚以外嘅一年三百六十四日我都好少會去尖沙咀,因為我唔太識包容,唔想俾飛劍射中,唔想俾人用心口貼住我背排隊、唔想俾手拖篋輾過我對雪白嘅 Air Jordan 11。

但每逢年三十晚,尖沙咀都會係我必去嘅地方,因為呢一晚,佢會變得格外可愛。海港城聽到嘅係廣東話、廣東道見到嘅唔係手拖篋、海防道最多人聚習嘅唔係藥房,呢種本應屬於正常嘅情境如今竟然變得難能可貴。

細細個老師話我知香港之所以成功,除左因為維多利亞港水深港闊之外,就係因為香港人刻苦耐勞。係,高官們咁都仲可以叫人包容就知香港人有幾刻苦耐勞,但到底我地仲要捱幾多苦?香港人以後嘅日子仲可以點樣過?眼見本應屬於我地嘅地方不斷被佔據,被蠶食,可以做嘅就只有喺每年唯一無蝗禍嘅日子裡面,偷偷地出黎見一下我地本應熟悉嘅地方,懷勉一下過去對呢個地方嘅感情,回憶一下曾經喺呢個地方經歷過嘅一點一滴。


但願如電視廣告所講,「一個海港,只有一個海港城」。



希望我地失去嘅只係一個海港城。

沒有留言:

張貼留言